Min nya klass.

Ni har ju inte fått se vilka jag går i skolan med än! Men idag lyckades jag knäppa lite snabba bilder. De blev inte så bra och många är inte med, men det kommer ju fler dagar. Av alla 3 nybörjarklasser känns vår mest sammansvept. Bästa klassen hihi! 

Från vänster till höger: Julian (Frankrike), Dan (Kina), Yumi (Taiwan) Matthieu (Frankrike)


Rama från Indonesien


Simon (Sverige), Anna (Sverige), Martijn (Holland)

Erik (min pojkvän & Anna från Sverige)



Alex (Kanada)


Det var lite av min klass det. Nu måste jag öva på dagens Kanji och som vanligt skriva 20 meningar på Japanska. Det är galet hur mycket vi lärt oss hittils, att vi faktiskt har börjat lära oss kanji redan. Kanske bloggar om några timmar igen, vi var nämligen ute och åt nudlar idag igen ;) Puss o kram!

Kommentarer
mamma

oj, vilka härliga klasskompisar från alla olika delar av världen. Ni verkar ha det jättebra. Kramiz

2011-11-17 @ 22:46:57
Malin (HereIamKyoto)

Jaa klassen är verkligen jättebra :) sen finns det ju två till nybörjarklasser också!

2011-11-18 @ 01:57:14
URL: http://hereiamkyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

k