Galen vecka

Hej mamma, och alla andra trogna läsare! Jag har inte hunnit blogga på en hel vecka. Anledningen är att vi har haft så mycket att göra i både skolan och utanför. Vår lärare och en till tjej i klassen fyllde år, så både tisdag och torsdag förvandlades till "Lill-lördag".

Igår blev vi bjudna på fondue-party hemma hos Julian som går i våran klass. Kan inte säga mer än att det blev grymt lyckat. Vi trängde in 25pers i julians jättelilla rum, åt ost-fondue och drack en massa vin. Kan säga att igår kväll är lätt med på min topp 10-lista hittils i Kyoto! Ett fullproppat rum med fulla människor som äter ost, kan det bli bättre? Haha :)


Skriver mer senare! Puss och kram :)

Kommentarer
mamma

Malin min gumma, ni verkar må så bra där i Kyoto så jag blir orolig att du inte kommer hem till mig. Ni verkar ha bra sammanhållning i klassen också. Det är nu som jag känner att du är långt långt borta när julen börjar närma sig. Tänk om du jobbat nu vad mycket folk i Nacka Forum, ha ha. Puss o kram

2011-12-17 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

k