Planering

Det har nu gått ett antal månader sen jag senast skrev på bloggen. Jag antar att ni undrar vad som hänt med Japan-resan?
Pga allting som hände i våras med naturkatastrofer och kärnkraftverk valde vi att skjuta på resan lite.
Men! Idag är det faktiskt bara en månad och 6 dagar kvar tills vi är uppe i luften.

Som tur var kunde vi ändra datum på kursen och flygbiljetterna utan att behöva betala mer.
Trots all extra tid vi haft på oss att planera har jag massor kvar att göra som:

  • Köpa en STOR väska och börja packa.
  • Skaffa en försäkring som gäller utomlands.
  • Hämta ut mitt Japanska Visum.
  • Säga upp/frysa alla medlemskap & abonnemang i Sverige.
  • Umgås med nära och kära & planera en avskedsfest.


Bjuder på en Purikura-bild sålänge!

Från idag kommer jag att uppdatera bloggen så ofta som möjligt så att ni kan hänga med ända från början :)

Kommentarer
Simon

hoppas att du inte bara ska planera en avskedsfest utan också verkligen ha en :)

2011-09-01 @ 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

k