Getsuyobi

Hej alla mina bloggläsare (om ni finns?)
Jag har inte hunnit blogga på ett par dagar. Och inte heller har jag tagit kort på cyklar eller lägenheten,
förlåt så mycket! Jag lovar att bilder kommer upp väldigt snart!

Efter skolan idag drog jag med några vänner och åt på Sukiya, som har blivit ett andra hem för oss hihi. Sukiya är en japansk matkedja med otroligt billig och god mat. Ca 40-50 kr för en hel måltid med Gyudon, misosoppa och sallad. Jättegott, snabbt och grymt bra personal.

Love Sukiya

I fredags var jag & massor folk från skolan på en Karaoke-bar i stan. Vi betalade 2500 yen (ca 250kr) var och fick ett stooort Party-Room + dricka hur mycket vi ville. ...Ja det är faktiskt sant :P Kvällen blev hur galen och lyckad som helst. Är man i Japan är karaoke ett måste & ett väldigt bra sätt att se japanerna slappna av och komma ur sina skal (minst sagt, ni som var där vet vad jag menar ;D ).

Berättar mer senare, nu måste jag plugga. Ja Mata!

Kommentarer
Emmelie

Åh det ser ju ut som att ni klarar allt hur bra som helst! Om jag och Simon lyckas ta oss till Japan då ska vi bannemig hyra det där partyrummet och sjunga järnet :D jag läser iallafall din blogg så keep up the good work Malin och hälsa erik! Puss och kram emmele

2011-10-25 @ 22:47:33
Malin (HereIamKyoto)

Haha :) det är inte alltid helt lätt. bara att handla kan bli knepigt när man inte fattar vad det står. Men vi trivs som bara den, skolan är asbra! Hoppas du har det bra också och hittat ett nytt jobb. puss o kram / Malin

2011-10-26 @ 03:36:39
URL: http://hereiamkyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

k