My new friend

Hej hopp!
Har precis kommit in. Jag och några från klassen har flummat runt på stan. Tillslut kunde vi inte motstå frestelsen och hamnade i en spelhall. Har aldrig lyckats vinna något innan men idag fick vi hjälp av japaner som visade hur man enklast vinner (dessa underbara japaner!). Så jag siktade in mig på det sötaste jag kunde se.... och VANN! Hihi slösade bara 300yen (ca 28kr) för ett stort och fluffigt gosedjur. Alla andra slösade nog minst 1000 yen innan de vann något, men det är väl nybörjartur antar jag :)



Jag har döpt honom till Tomodachi, som betyder kompis på Japanska <3

Kommentarer
mamma

Oh vilken gullig liten sak. Mamma saknar dig och vill krama på dig.

2011-10-27 @ 23:24:02
Moster Yvonne

Den var ju söt, nu har jag fått bloggadressen av din mamma, så nu kommer jag också att följa dej på din blogg. Du verkar att trivas bra, ha det så bra. Kram Moster Yvonne

2011-10-29 @ 10:26:18
Malin (HereIamKyoto)

Vad roligt Yvonne! Hoppas ni har det bra med. Kram

2011-10-30 @ 07:10:40
URL: http://hereiamkyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

k