Angående Japan

Long time no see bloggen. Som alla nog redan vet har Japan råkat ut för en stor katastrof med både jordbävning, tsunami och problem med kärnkraftverken. Jag och Erik har därför valt att skjuta upp resan ett par månader. Det har tagit lång tid att bestämma oss för det och det är därför bloggen fått lida lite. Jag var alldeles för chockad för att skriva något som ens var sammanhängande som ni nog förstår :)

Människor över hela världen har försökt hjälpa till med pengar, mat och dricka. Jag själv har donerat pengar genom Lady Gagas "We pray for Japan". Det kan ni också göra via hennes hemsida!



Jag tänker på Japan varje dag och hoppas på det bästa.
Men nu får jag ju i alla fall uppleva den svenska sommaren och ni får hänga med mig på andra äventyr i några månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

k